tisdag 29 maj 2012

Tand uppe och tjejkväll!

Det är inte lätt att blogga när man har en liten son som inte mår
bra och bara vill sitta i mammas knä.
Vår lilla plutt har fått sin åttonde tand och på det kom en förkylning :(
Inte lätt att vara liten då.
Idag har jag alltså varit hemma och bara myst med honom i soffan så
jag har ingen uppdatering från butiken.

Fast jag vet att det har kommit en leverans med änglar.
Mer om detta imorgon...

Vi ska en tjejkväll i butiken (prel.) 14 juni.
Gick ut med en efterlysning på Fb om att jag sökte några som
ville vara med och visa upp sina produkter den kvällen.
Så känner du att du vill vara med hör av dig till mig.
Företag eller hobbyverksamhet spelar ingen roll.
Det blir mingel med lite bubbel och tjejmys :)
Och så klart att titta på alla fina saker!

Ha en fortsatt skön tisdag kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar