torsdag 28 juni 2012

Min bästa vän!!

Är just nu panodil! Vaknade med 39 graders feber, så jag är inte bättre:-(   
Har en snäll man som kom hem och hjälper mig med barn och hund. Jag orkar inget idag pga febern. Kurera mig så jag orkar jobba på lördag är nu planen. Idag fick vi in termosar som går i färgena rosa och turkos fick jag rapport om. Jätte fina och ser ut som dom kommer från mormors tid. Kommer bilder så fort jag jobbar igen. Nu till lördags erbjudandet. Passa på och kom och handla barnkläder. Jag kör 30% på alla barnkläder förutom dregglisar. Köp söta klänningar och fina sommar dräkter. Ska försöka att uppdatera på bloggen imorgon om någon vill beställa därifrån. Sen så finns det ju dom som inte har barn eller någon att köpa till. Så vi kör 30% på alla kuddar och fodral också:-) Dessa två erbjudanden gäller bara på lördag. Så passa på!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar