fredag 12 oktober 2012

God morgon världen!

Här vaknade liten klockan 6 och då var det bara att stiga upp för han tänkte inte ligga kvar. Det var den sovmorgonen... Just nu myser vi i soffan och jag dricker kaffe i ett försök att vakna. Mamma och jag ska ta en heldag i Örebro idag och titta om vi hittar några kläder.
I veckan har jag fått vara hemma med V alla dagarna. Trodde han var bättre i tisdags men han har varit snorig och inte fått sova på nätterna, så vi tog en lugn vecka. Därför blev det lite dålig uppdatering denna vecka för jag har varit helt slut på kvällarna. Dålig natt sömn tar slut på en.. Hoppas på en bättre nästa vecka och att det kommer någon rolig leverans kanske:-) Ha en mysig lördag och hoppas vi får fint väder idag med! (Den här mysiga bilden fick jag från en utställare på Formex mässan. Ville älskade hennes monter och hon frågade om fick ta kort på honom)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar