torsdag 2 februari 2012

Äntligen!

Äntligen har vi börjat få påfyllning av vårnyheterna.
Nu är butiken full av färg kan jag lova.

Här kommer en liten titt. Ska fota mer imorgon.

Dom här är ganska små. Tror dom bara var 22 cm höga.
Jätte söta där man inte kan ha höga ljustakar.
Pris: 195:-


En kruka i ljusrosa.
Perfekt till pärlhyacinterna nu i vår ♥
Lite sliten och lagom stor tycker jag.
Pris: 79:-

Sen så håller vi på och rear ut en massa varor.
Vi måste få mer plats i butiken för nyheterna.
Denna fågelbur har vi bara en kvar av.
Ni som läser bloggen och Fb får förtur att köpa denna.
Har kostat 649:- (ganska stor) men nu rear jag ut den för 300:-
Är lite rostig och sliten i färgen.
Har min som ljuslykta men man kan använda den till vad som helst.
Vill du köpa den, maila eller lämna en kommentar så hör jag av mig.
Först till kvarn!


Nu ska jag och sonen gå ut och promenera med hunden i det fina (men kalla) vädret ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar