torsdag 10 januari 2013

En paus i livet!

Men nu är jag tillbaka! Kände att jag behövde den där pausen med familjen under jul
ledigheten efter allt jobb med utförsäljning och flytt från lokal.

Har ännu inge nytt att berätta om Harmoni's framtid. Vi planerar och tittar hur vi ska
göra. Snart är det Formex också och det ser jag fram imot. Det är så mycket kul som
ligger vid våra fötter.

Kul att ni fortfarande är med mig trots långt uppehåll. Sitter och skriver på
vår nya samsung Note men jag kan inte få upp några bilder för vi har använt för
mycket internet för vårt mobila bredband den här månaden. Måste försöka ändra
gränsen så vi kan använda det mer. Vill ju kunna titta på filmer mm nu när man kan
på ett smidigt sätt.
Nu  ska jag gå ner i källaren och börja sortera varor så jag har koll på vart allt är.
Ha en fortsatt skön torsdag och imorgon är det fredag igeeeen! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar