onsdag 23 januari 2013

Sjuk!!

Vår lilla kille är sjuk och jag är hemma och pysslar om honom. Har haft feber sen i lördags och nu har han fått en jobbig hosta + att han är dunder förkyld. Ringde till vårdcentralen idag för att få lite råd. Vill ju inte dra ut honom i onödan i den här kylan. Men hon jag pratade med tyckte jag kunde avvakta lite. Det är möjligt att det börjar vända för i förmiddags ville han leka lite och det har inte hänt sen i lördags... Så hoppas, hoppas.

Jag har nog tittat på var enda såpa på tv nu och det börjar bli lite lång tråkigt. Men vad gör man när bara mammas knä duger. Man sitter i soffan och myser och passar på att sno några pussar som man inte får i vanliga fall:-) Älskade unge!

Så vi fortsätter i samma anda idag och hoppas att han mår bättre imorgon. Och hoppas att vi andra inte blir liggande med. För på fredag är ju Loka inbokat i min kalender:-) Ha en bra dag i kylan! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar